"اسکان در پارکینگ" راه‌حل آمریکا برای بی‌خانمانان این کشور! + تصاویر

بحران کرونا در آمریکا باعث شده تا وضعیت بی خانمان‌ ها در این کشور تشدید شده و شمار بسیاری از افراد بی خانمان به متروهای شهری برای زندگی کردن روی بیاورند.

به گزارش مشرق، شیوع و گسترش کرونا در آمریکا و وضعیت اضطراری در تمامی ایالات این کشور بحران بی خانمانی و کارتن خوابی را بیش از پیش تشدید کرده است.

ویروس کرونا که در بیش از سایر شهرها ، شهر نیویورک را به شدت تحت تاثیر قرار داده و بیشترین قربانیان و مبتلایان را به خود اختصاص داده، وضعیت بحرانی به وجود آورده و باعث شده تا افراد بی خانمان به ایستگاه‌های مترو پناه بیاورند.

ببینید: 

فیلم/ بازداشت پزشک آمریکایی توسط پلیس

تصاویر و فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهند که افراد بی خانمان و کارتن خواب کلانشهر نیویورک در بحران کرونا مکانی برای فرار و نجات خود از وضعیت به وجود آمده نداشته و به متروهای شهر پناه آوردند.

به گزارش نیویورک پست، فیلمی که در مترو نیویورک گرفته شده نشان می‌دهد ۴ نفر که به نظر بی خانمان می‌رسند در داخل واگن قطاری که مملو از زباله است در کنار مسافرانی که ماسک به صورت دارند، زندگی می‌کنند.

یکی از اعضای انجمن افراد بی خانمان به خبرنگاران گفته است افراد کارتن خواب و بی پناه که به متروهای شهری برای زندگی پناه آوردند رو به افزایش است.

به گفته وی، متروهای شهری جزء معدود مکان های بسته و امن برای بی خانمان‌ها برای زندگی کردن و ماندن به شمار می‌آید.

این افراد برای زنده ماندن خود تقلا می‌کنند و سعی دارند مکانی برای زندگی کردن پیدا کنند.

بحران کرونا در آمریکا  به ویژه شهر نیویورک باعث شده تا بسیاری از مکان‌ها به تعطیلی کشانده شوند و دسترسی کمتری به حمام، غذا و مکانی امن برای افراد بی خانمان به وجود بیاید.

در حالی که بحران بی خانمان‌ها هم راستا با بحران «کرونا» در نیویورک در حرکت بوده و روز به روز تشدید می‌شود، شهردار نیویورک از انتقال ۶۰ هزار بی خانمان به اقامتگاه‌های موقت تا ۲۰ آوریل خبر داده است.

این در حالی است که انجمن حمایت از بی خانمان‌های نیویورک می‌گوید اقدام شهردار نمی‌تواند نیاز فوری این قشر از جامعه را که ده‌ ها هزار نفر هستند رفع کند.

علاوه بر آن کارمندان مترو طی هفته‌های اخیر زنگ هشدار را به دلیل عدم حمایت از آنها و مسافران در برابر ویروس کرونا به صدا درآورده اند.

بسیاری از کارکنان بخش مترو نیویورک، افزایش شمار بی خانمان‌ها در مترو را عاملی برای افزایش نگرانی و اضطراب بیان کردند.

آمارها نشان می‌دهند تا کنون ۵۰ کارمند مترو نیویورک به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و ۷۲ هزار نفر دیگر از کارکنان این بخش به این ویروس مبتلا شدند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    32 3
    بهتره به اسراییل کودک کش برن چون پولهاشون اونجا خرج شده....
    • IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      2 0
      نگو.. حسن و جواد ناراحت می شن
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      2 0
      و مکرو مکر الله و الله خیر الماکرین!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس